23 Mart 2009 Pazartesi

Cold and Worry


9 yorum:

  1. Ay ne şanssıızz kızz ısıtıcak mantosu var sadeceee :)

    YanıtlaSil
  2. Bak şimdi ben de üzüldüm kızcağızın haline:)

    YanıtlaSil
  3. Fotoğrafı çekeni unutmayın bayanlar. Üzerindeki bir erkek ceketine benziyor sanki... :)

    YanıtlaSil
  4. vayyy dikkatine ve algıda seçiciliğine hayran kaldım:)

    YanıtlaSil
  5. Bak şimdi yaa hayalim bozulduu :)

    YanıtlaSil
  6. Biraz daha dikkatli bakılırsa erkek ceketi değil kızın montu olduğunu anlıyoruz. Anka hayallerin yıkılmasın :)

    YanıtlaSil
  7. Kendi montu olsa omuzlarına almazdı. Başkasının montu bile olsa sadece fotoğraf çekimi için almış üzerine.

    Ellerine ve yüzüne baktığımızda havanın soğuk olmasına rağmen bir kızarıklık görmüyoruz. Bu da bayanın üşümediğini ya da dışarıya yeni çıktığını gösterir.

    YanıtlaSil
  8. evet evet kızın montu o :)ben de omuzlarıma alıyorum kendi montumu giymiyorum bazen :)Yanakları kıpkırrmızııı donmuşş donmuşşş :) bakış açısı :) benim monitörden böyle görünüyo :)

    YanıtlaSil

    follow me on Twitter