17 Mart 2009 Salı

Colors





1 yorum:

  1. sineminal,
    Sizi çok öncesinden tanıdığımı düşünüyorum, yanılıyormuyum bilemiyorum. Bir tarihte iki blogunuzdan biri, pasta tarifleri ile ilgili idi. Siz'e takma isimle yine yanılmıyorisem iki veya üç adet yorum bırakmıştım.
    Yorumlarıma karşı memnuniyetinizi belirtmiştiniz. Bir süre blogunuzu izlemiştim ve geçen süreç içerisinde izinizi kaybettim. Fakat avatarınızda ki resiminiz hafızamdan silinmediği için bu gün bloxoo'da karşılaştım.
    Bu karşılaşmaya sanki, kaybettiğim eski bir dostumu bulmuş gibi sevindim.
    Halbuki birbirimizi tanımıyorduk, sanal olarak tanıyan bendim. Arkadaşlarınızdan birine yazdığınız yorum, "sizi kırmış olacak ki" yorumunuzla birlikte insanlık dersi veriyordunuz.
    Tesadüfen blogunuza uğuradığımda, okuduğum yorumunuz kendimi çok etkilenmişti. Zaten ilk yorumumu o nedenle yazmıştım. Sanıyorum konu fotograflarla ilgili idi, uzatmıyayım. Demek ki insan böyle bir varlık, bir satır yorumun getirdiği noktalara bak, duygumu sizinle paylaşıyorum.
    Selamlar.

    YanıtlaSil

    follow me on Twitter